مقالات آرشیو خبر ها
رونالدو همچنان به یووه بدهکار است!

رونالدو همچنان به یووه بدهکار است!

 

استقبال پر شور و هیجان از کریستیانو رونالدو یکبار دیگر باعث جمع شدن شمار قابل‌توجهی از هواداران یوونتوس در اطراف کمپ تمرینی این تیم شد. ماسیمو پاوان خبرنگار ارشد Tutto Juve و یکی از فعالان رسانه‌ای متمایل به باشگاه یوونتوس در یادداشتی کوتاه با مرور حضور کریستیانو رونالدو در تمرینات امروز یووه، هیجان هواداران برای دیدار دوباره با او را عاملی برای رونق گرفتن اردوی آماده‌سازی این تیم برای شروع فصل جدید دانست.

 

یک سال از آمدنش به یوونتوس گذشته اما حضور او در تورین همچنان با شور و شوق هواداران همراه است. انگار چیزی عوض نشده و یوونتوسی‌ها همچنان از اینکه او را در کنار خود می‌بینند به وجد می‌آیند.
کریستیانو رونالدو که روز گذشته (جمعه 12 ژوئیه) با هواپیمای شخصی‌اش از لیسبون به فرودگاه Turin‐Caselle وارد شده بود، در ساعت 9 صبح امروز با حضور در J Medical به همراه بلیز متوئیدی هافبک فرانسوی یووه در تست‌های پزشکی این مرکز حاضر شدند.
جمع کثیری از طرفداران یووه که از حضور رونالدو در تورین و آمدن او به مرکز پزشکی باشگاه اطلاع داشتند با تجمع در محوطه بیرونی J Medical منتظر آمدن او بودند. حاضرین که تعداشان از هوادارانی که در روزهای گذشته به تمرینات یووه آمده بودند بیشتر بود، به محض حضور کریستیانو رونالدو با شادی و فریاد از او استقبال کردند.

 

 

رونالدو پس از انجام تست‌های پزشکی بلافاصله به جمع هم‌تیمی‌هایش در Continassa پیوست و پس از خوش و بش با آنها، به تمرینات تیم ملحق شد. تمرین امروز یوونتوس با حضور جمعیتی بالغ بر 300 نفر که عمدتاً برای دیدار با رونالدو به مرکز یوونتوس آمده بودند، برگزار شد.
طرفداران یووه همچنان او را تحسین می‌کنند و با تبختر حضور او در تمرینات تیم محبوب‌شان را تماشا می‌کنند. بعد از پایان غم‌انگیز بانوی‌پیر در رقابت‌های لیگ قهرمانان سال گذشته، هواداران همچنان با او تجسم رویای 23 ساله‌شان را نظاره می‌کنند. کریس امروز و در بدو ورود به باشگاه؛ یکبار دیگر شوق یووونتوسی‌ها را دید. او که فصل گذشته متعصبانه برای بیانکونری مبارزه کرد، هنوز یک قهرمانی در اروپا به آنها بدهکار است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: